• slidebg1
    Idea

Què és l’Abonament Transport Jove i quins beneficis té?

És un títol coordinat, personal i intransferible, vàlid en totes les zones de l’àrea metropolitana de València (A, B, C i D i combinacions entre estes), durant 30 dies, des de la primera validació, amb un nombre il·limitat de viatges i transbords amb Metro, tramvia, EMT i MetroBus.
El benefici d’este abonament per als titulars del Carnet Jove és d’un 15% de descompte sobre el seu preu de venda. És el títol de transport més convenient per a qui utilitza de forma freqüent i combinada el Metro o els autobusos urbans d’EMT o els interurbans de MetroBus. Et permet viatjar durant 30 dies sense límit i dins de les zones que tu tries. Com més l’utilitzes, més diners estalvies.
Les tarifes vàlides per a 2017 són:
Una zona: 38'25 €
Dos zones: 49'55 €
Tres zones: 58'40 €
Cuatre zones: 67'25 €
Zona D-Sagunt: 28,90 € (vàlid dins de l’àmbit urbà Sagunt - Port de Sagunt)

Quines empreses participen en l’ATJ?

MetroValencia, EMT y MetroBus

Qui pot beneficiar-se de l’ATJ?

Els joves entre 14 i 30 anys (ambdós inclosos) titulars del Carnet Jove

On es pot comprar i tramitar este abonament?

La targeta personalitzada Móbilis s’obté en les estacions de Metro, en els centres d’atenció al client de Metro, Centre d’Atenció al Client Mobilis, estancs, quioscos concertats i comerços autoritzats i en la web www.tarjetamobilis.com
IMPORTANT:
  • Els usuaris que ja disposen d’una targeta personalitzada de coordinació Móbilis i el Carnet Jove no han de sol·licitar-ne una altra, sinó que poden adaptar-la a la targeta Móbilis Jove acudint a l’Oficina d’Atenció al Client Móbilis d’EIGE, ubicada a l’estació de MetroValència de Colom, a la ciutat de València.
  • Per a aquells usuaris que encara no disposen de cap targeta Móbilis personalitzada és recomanable que la sol·liciten a través de la web www.tarjetamobilis.com També es pot tramitar en punts habituals de la xarxa de vendes d’EIGE (estancs, quioscos, metro i comerços autoritzats).

    Documentació necessària per a la tramitació

    Per a fer la sol·licitud s’ha d’aportar en el punt de venda autoritzat la documentació següent:
    -1 fotografia de carnet
    -1 original i fotocòpia del DNI
    -1 original i fotocòpia del Carnet Jove
    -L`import de la tramitació és de 5,00€ (només el suport)


    On es pot recarregar?

    Es recarrega en estancs, quioscos autoritzats i estacions de Metro.

    On estan i quin horari tenen els centres d’atenció al client?

    El Centre d’Atenció al Client està ubicat en l’estació de Metrovalencia de Colón, a la ciutat de València, operatiu de dilluns a dijous, de 8 a 19 hores, i els divendres de 8 a 14:30 hores. El telèfon d’atenció al client és el 961 923 292.

  • Patrocinadors

    Direcció

    IVAJ.GVA JOVE, carrer de l'Hospital, 11 - CP: 46001 - València

    De 9:00 a 14:30 de dilluns a divendres
    963 108 621
    carnetjove_ivaj@gva.es
    Back to top